péntek, augusztus 18, 2006

[Példa keresőspam-re] Kérdés, akkor én most link farmnak látszom?

Hello!

Sokat keresgéltem a neten, főleg nagyobb terjedelmü szövegek után kutatva, filozófia, illetve vallási írások témakörben. És nagyon kevés oldalt találtam, ahol nem egyszerűen csak fenn vannak az oldalak, hanem valami segédeszközzel könnyen használhatóvá is vannak téve. Példáúl a biblia magyar oldalához hasonlóan. Elhatároztam, hogy a főbb ősi világnézeteket egy oldalon összegyűjtöm, és különböző ezközökkel látom el az oldalt. Azonos kifejezések keresése párhuzamosan különböző szövegekben, és hasonlók. Valami olyasmit képzeltem el, hogy a felhasználók vitatkozhatnának egymással, különböző vallási, és filozófiai hivatkozásokkal, és itt tényleg egymás fejéhez vághatnák a hivatkozások listáját, vagyis akár soron következő kereséseket is el tudnának menteni... Még nem teljesen kiforrott a dolog:-) ((Bocs, hogy ilyen bő lére eresztem))
Namost így az oldal hatalmas része, de tényleg nagyon nagy mennyiségü adat, tulajdonképpen más helyen is fellelhető, szabadon felhasználható tartalomból állna (platón példáúl, de már a biblia sem épp egy karcsú jószág).
Namost ha én kiteszek linkeket, akkor a google mondjuk, linkfarman ismeri fel az oldalt?
--
forwarded from http://nhu.zoper.com/webni/P_c3_a9ldaKeres_c5_91spamRe#msg20060818222752-0500@nhu.zoper.com