kedd, augusztus 29, 2006

[AdSense csalás] magas átkattintás :((((((((((((

Sziasztok!
24-én írtam, hogy magas átkattintás van az egyik oldalamon. Ma a google zárolta a számlámat. Úgy látszik, mégis írnom kellett volna a magyar adsense csapatnak ez ügyben. Ezt nem tettem meg. Épp most írom a fellebezési űrlapot a zárolással kapcsolatban. Csak én vagyok ilyen szerencsétlen? Szerintetek visszakaphatom a hirdetési jogot? Esküszöm azt sem bánnám, ha nulláról kéne kezdenem. Elég sok fáradságot öltem bele a dologba, a webni oldalait ezerszer elolvastam, optimalizáltam rendületlenül, én vagyok egyébként az aki nem talált még bankot a csekk beváltására. Szóval most rámszakadt az összes létező szerencsétlenség és lehet, hogy még az első csekkemet is eldobhatom? Kész vagyok teljesen :(((
--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseCsal_c3_a1s#msg20060829151114-0500@webni.innen.hu