szerda, augusztus 30, 2006

[AdSense csalás] Re: Re: adsense csalás

Hello!

A Google adsense-t már kb 1 éve működtetem. Már akkor is egy debt consolidationos oldallal kezdtem. Mindent úgy csináltam ahogy azt a neten leírták már többen is. Csináltam egy "optimalizált" google blogot (kb 50 postám volt benne). Ezt sokan csinálják eredményesen. Nem az én dolgom hogy eldöntsem hogy ez csalás-e. De az biztos hogy a kattintások valódi értékkel bírnak mert a látogatók keresőkön keresztül jönnek az oldalra, tehát az adott témában kutatnak. Na szóval természetesen a látogatók nem jöttek csőstül ezért meguntam a dolgot. Kb 1,5 hete valami sugallatra megnéztem az adsense számlámat (negyed óráig gondolkoztam a jelszón meg az azonosítón). Nagyon meglepődtem mert 58 látogatóból volt néhány(3) klikk ami 5,6$-t ért. Így kezdődött az egész.

Visszatérve az átkattintási arányra. Még mindíg nagyon sok de szerintem a 20% körüli arány nem olyan feltűnő. Ja és most már csak annyira csalok mint azok akik azért tartanak fenn egy honlapot hogy bevételhez jussanak az adsensen keresztül. Ja és a látogatók akiket küldök azok már eleve motiváltak, érdekeltek az adott témában (hirdetésre klikkeltek rá). Attól függetlenül persze lehet hogy nem fogom viszont látni a pénzemet, de ez benne van a játszmában. Ha működni fog boldog leszek. Ha nem folytatom a domain nevek adás-vételében való kutatást. Abban lehet ám nagy pénz...

Chris
--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseCsal_c3_a1s#msg20060830033647-0500@webni.innen.hu