hétfő, augusztus 28, 2006

[AdSense kifizetés módja] OTP sokadszor és társai

Nos folytatom, ahol abbahagytam... a telefonálás után visszamentem a fiókba, azzal, hogy hát mégis be kell váltaniuk a csekkemet. Külön kérésemre az ügyintéző megmutattta a legutóbbi szabálymódosítást, amiben le volt írva devizanemenkénti beváltható csekkérték. USD-nél tényleg 200 $. OTP kilőve.
Psigman tegnapi ajánlására felhívtam egy K&H fiókot, ahol közölték, hogy csak ha van számlám, akkor váltják be a csekkemet. Mivel psigman is be tudta váltani, ezért felhívtam egy nagyvárosi (konkrétan Pécs) fiókot. Ott már olyan választ kaptam, ami nekem is tetszett: Hozzam be a csekket, ha megfelel bizonyos kritériumoknak, akkor valuta árfolyamon megveszik. + alá kell írnom egy nyilatkozatot, ha mégsem lenne rajta fedezet, akkor köteles vagyok visszafizetni.
Nos, ma már nem, de holnap bemegyek a pécsi fiókba és amint lesz fejlemény, rögtön írok. És remélem lesz a guglinak fedezete :)))))))
--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseKifizet_c3_a9sM_c3_b3dja#msg20060829013455-0500@webni.innen.hu