péntek, augusztus 25, 2006

[Te mennyit keresel?] Re: Adsense ?

Az érdekelne (tapasztalat), hogy a Page Rank érték mennyire befolyásolja az Adsense gördülékenységét(esetleg relevánsabb hirdetések jelennek meg ?). <br><br>
Lehet, hogy ez butaság, de így tanul az ember.<br>
Egyébként nekem lassan egy éve van Adsense az oldalamon, de csak két hónapja foglalkozom igazán a dologgal. Azóta először meghatszoroztam a bevételt (ez azért, mert a hirdetések helyével kombináltam), majd megdupláztam (tartalom optimalizálás). Még mindíg csak a kifizetési limit közel fele a havi bevételem, de tervezem a jövő hónapban is a duplázást. :)<br><br>
Esetleg valami tipp, hogy mire érdemes még odafigyelnem?
Ezt a napi húsz dollárt hány honlappal érted el?<br>
Esetleg, ha nem vagyok indiszkrét, milyen látogatottsággal, átkattintási aránnyal.<br>
Persze szigorúan jutalomkeksz/akármi alapon. :)))

--
forwarded from http://webni.innen.hu/TeMennyitKeresel#msg20060825134814-0500@webni.innen.hu