csütörtök, augusztus 31, 2006

[AdSense csalás] RE: Re: magas átkattintás google válasz

Részben egyetértek a véleményeddel, de én azt hiszem, hogy ha egy olyan minőségi tartalmat hozol létre, ami a felhasználók számára ténylegesen értékkel bír, azt a google is figyelembe veszi, és kétszer meggondolja, hogy ilyen kétes, a csalás tényét messze nem bizonyító információk (csak feltételezés, de az olvasottak alapján ez jött le) alapján döntsön a ban mellett.
Mindenképpen védettséget jelent a minőség, és a rendszeres kommunikáció az Adsense ügyfélszolgálattal.
Én is ezt teszem, ha valamilyen kérdésem merül fel, azt gond nélkül felteszem nekik, és általában a sablonleveleken túlmenő magyarázatot kapok ugyanattól a személytől. Szerintem ez lényeges momentum.
Az oldalam témájából kifolyólag a jogszerűség határán lavírozok, ezért kétszer meggondolom, hogy kattintgatok e magamnak akár havonta egyet is, és guvadt szemekkel figyelem, hogy milyen tartalmakat teszek ki az oldalra.
Mindezen felül, azért egy kicsit behuztam a farkam, és mégegyszer átböngészem az oldalam...
Az viszont érdekes, hogy a külföldi oldalak esetén sokkal engedékenyebbnek tűnik a Google, nem egy warez tartalmú oldalon láttam már Adsense-t.<br>üdv mindenkinek
--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseCsal_c3_a1s#msg20060831105736-0500@webni.innen.hu