kedd, augusztus 29, 2006

[AdSense kifizetés módja] csekk raiffeisennél

Hello!

Én eddig az otp-nél és a raiffeisennél váltottam be csekket. Az első csekkem 100$ volt. Az otp-nél majdnem kiröhögtek. De azért beszedték. 40 munkanap múlva írták jóvá. Ideges lettem és a következő kb 500$-os csekket már a raiffeisennél adtam be. Nyitottam devizaszámlát és arra kapom meg dollárban a zsét. Akkor váltom át forintba amikor jó az árfolyam. 1000$ fölött már sokat számít néhány forint is. Ja és a raiffeisennél is 40 munkanap után írják jóvá a csekket sajnos. Bár úgy veszem észre mintha már nem kellene két hónapot várnom csak másfelet...Szóval nagyon lassú a dolog.
Na ezek miatt nagyon érdekelne a KandH-s dolog.
--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseKifizet_c3_a9sM_c3_b3dja#msg20060829052445-0500@webni.innen.hu