kedd, augusztus 29, 2006

[AdSense csalás] adsense csalás

Hello!

Kb egy hete gondoltam kiprobalom az adsense-t. Összedobtam egy free hoston egy oldalt sokat fizető kucsszóra optimalizálva (debt consolidation témához hasonló de csak 0,3$/click-t fizető kucsszóra). Vettem látogatókat azután vártam. Az első nap kb 150$ jött be és a kiadás 15$ volt. Feltűnt viszont, hogy az átkattintási arányom kb 40%-volt. Gondoltam meg kellene néznem a google erre vonatkozó szabályzatát mert nekem soknak tűnt. Találtam olyan pontot amelyben leírta, hogy tilos olyen honlapot létrehozni amely csak a hirdetések mutatására szolgál. Rájöttem, hogy tulajdonképpen csalok. Azóta alakítgatom az oldalaimat, eddig 2db van. És próbálom csökkenteni az átkattintási arányt ami nem megy túl nehezen, hiszen minél több a content annál kevesebben klikkelnek az hirdetésekre. Rájöttem hogy nem érdemes látogatókat küldeni abban az időben amikor az USA-ban éjjel és reggel van mert akkor nem jönnek a sokat érő klikkek.
Most már lassan jön a kifizetés, 1000 dollárnál tartok az átkattintási arány is elfogadható (leszámítva egy két napot amikor 40% körül volt.
Kicsit izgulok hogy nehogy bann-oljanak mert beleöltem már vag 150$-t. Ha működik ajánlom másnak is. :)
--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseCsal_c3_a1s#msg20060829055523-0500@webni.innen.hu