kedd, augusztus 22, 2006

[Mitől függ az AdSense bevétel nagysága?] link egység

A héten kipróbáltam, hogy link egységet rakok az oldalamra. Nem igazán tudom, hogy abból jön e bevétel? A csatornáknál az egész oldalam monitorozva van (pl www.valami.hu), viszont jönnek kattintások és szerencsére $ is, amik nem tudom miből keletkeznek. Pedig más siteon nincs adsense kódom. Ha valaki egy link egységre kattint, az akkor a továbbiakban már nem az én oldalamon navigál, igaz? Ezért lehet, hogy vannak kattintások, de nem tudom, hogy hol keletkeztek?
Remélem érthetően fogalmaztam.
Ha valóban a link egységekből van ez a bevétel, akkor bánom, hogy eddig nem használtam, mert "jelentős" bevételnövekedést értem el. Valamelyik topic hozzászólóját idézve, az eddigi napi 1-2 arany bevételem 3-4 arany bevételre emelkedett.
--
forwarded from http://webni.innen.hu/Mit_c5_91lF_c3_bcggAzAdSenseBev_c3_a9telNagys_c3_a1ga#msg20060822140839-0500@webni.innen.hu