szerda, augusztus 23, 2006

[Ellenjavallt technikák] mit manipuláltam

Először is köszönöm a gyors választ!

Leirom a technikát, megpróbálom rövidre fogni:

Egyszerű technikát használtam, valószínűleg túl primitivet is: php generált egy adatbázisban felvett kulcsszólistából linkeket, melyek az index oldalra voltak linkelve és minden lehetséges helyre beirta a php a kulcsszavakat: egy használaton kivüli GET paraméterbe, hogy a linken szerepeljen a kulcsszó, kép "alt" mezőjébe. A képek elérési utja, és a fájlnév is kulcsszavakkal volt telepakolva. A linkeken bold és heading kiemelés is volt.

A primitivsége ennek a technikának azt hiszem az volt, hogy minden oldalra egyforma kimenetet generált egy css-sel elreltett id div tagba, igy a google csak azt látta hogy rengeteg ismétlés van.

Ezeknek a trükköknek az volt a céljuk, hogy nemrég indított oldalunk gyorsabban erősödjön meg, és nem gondoltam, hogy a google ennyire keményen reagál az egyébként nem túl durva manipulációkra... :)

Durván etikátlan dolgot szerintem nem csináltam, hiszen valóban az oldal témájához szorosan kötődő kulcsszavakra próbáltam manipulálni, az más kérdés, hogy a program ezt nem tudja... :)

Köszönöm még egyszer, írok ha van fejlemény!
Az oldalad nagyon tetszik, sok értékes információt találtam rajta.

Z.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/EllenjavalltTechnik_c3_a1k#msg20060823090215-0500@webni.innen.hu