csütörtök, augusztus 24, 2006

[Mitől függ az AdSense bevétel nagysága?] Re: Csatornák észrevétel + ?

Valószínűleg egy rosszul fordított interfész áldozata lettél: a "fő csatornák" az összes oldaladat jelentik: Az összes csatorna és a kiválasztott csatorna nélküli hirdetések teljesítményének összegzését. Az első oszlop, az "oldal megjelenések" az összes weblap megjelenésének összegét adják ki (ha tehát egy lapodon több csatorna van, akkor fent nem az összes alatta levő csatorna mellett megjelenő szám összegét kapod meg) Eltérhet továbbá az összeg akkor is, ha működnek olyan hirdetési egységeid, melyekhez nem rendeltél csatornát: ezek eredménye csak a "fő csatornák" sorban jelenik meg.

Én azért nem nagyon tapasztalatm ekkora fáziskésést az eredmények feldolgozásában, bár pár órás késés mindig van.

Más: szerintem elég gyakran jön az AdSense bot, hogy ne foglalkozzon az ember vele. Egyébként sokmindentől függ, hogy milyen minőségű reklámokat kapsz: nem csak az oldalad tartalmától pl., hanem az oldaladon megjelenített hirdetések teljesítményétől is.

Más2: Szerintem sem rossz az átkattintási arányod, optimalizálni kéne egy kicsit. Én nem tudom, hogy sért-e szabályzatot, ha jutalomkekszek síkján vitatjuk meg a témát. Köszönöm, hogy tiszteletben tartottad a kérésem, de amíg valaki nem mondja nekem az AdSense Csapatból, hogy ezt szabad, addig én úgy veszem, hogy nem szabad. Megértésetek köszönöm.

Üdv:
JJózsef

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Mit_c5_91lF_c3_bcggAzAdSenseBev_c3_a9telNagys_c3_a1ga#msg20060824061216-0500@webni.innen.hu