csütörtök, augusztus 24, 2006

[Mitől függ az AdSense bevétel nagysága?] Csatornák észrevétel + ?

Lehet, hogy ez másnak triviális, de én csak nemrég használok csatornákat, és nem értem miért csak a főcsatorna bevételeit mutatja az összes bevételnél (napi).<br>
Néha a szerver olyan lassú, hogy az előző napi bevételeket csak másnap este adja hozzá teljesen az összes bevételekhez.<br><br>
Más:<br>
Elkezdtem optimalizálni az oldalt, és arra lennék kíváncsi, hogy milyen időközönként pásztáz az adsense robot.
Nekem azthiszem néhány nap után jelentek meg releváns hirdetések az oldalon, de nem figyeltem igazán, úgyhogy bizonytalan vagyok.<br><br>

Más 2.:<br>
Napi 400-500 látogató mellett 25-30, esetenként 40 érdeklődő van a hirdetések után, de az ebből járó jutalomkeksz minimális, |1|-|1,5| ebből nem lakok jól.
<br>
Mi a tapasztalatotok ezzel kapcsolatban? Az oldalam témája elég tág, és az optimalizálást is csak nemrég kezdtem. Arra vagyok kíváncsi, hogy kinek milyen az aránya jutalomkeksz/Katt alapon. Remélem ez elég enigma ahhoz, hogy ne sértsen semmit ...
--
forwarded from http://webni.innen.hu/Mit_c5_91lF_c3_bcggAzAdSenseBev_c3_a9telNagys_c3_a1ga#msg20060824040738-0500@webni.innen.hu