hétfő, augusztus 28, 2006

[AdSense kifizetés módja] közvetett átutalás?

Sziasztok... lassan aktuális lesz nekem is az adsense csekk.. még a pin kódot várom... (első mail után váltottam címet és mégegyben írták hogy küldik a pint.. hmm 2 pinből egy csak megérkezik ;) )
Jah igen... olvastam feljebb hogy néhány banknál macerás a beváltás de van ahol rögtön váltják (ha nincs számlám náluk, akkor is?)...
Nem lehet valahogy közvetve átutalással hozzájutni? Keresgéltem a neten és találtam valami e-gold nevű dolgot amire lehet utalni pénzt ... és onnan valahogy lehet számlára is utaltani magyarországra is... lehet itt ott vonogatnak belőle, de talán nem rosszabb mint a banki 30$ levonás....
Ez még csak egy elmélet a részemről... még utánnaolvasok, hogy lehetséges-e...
Gondolom takarékszövetkezet nem vált csekket... mert ott van számlám...
üdv, azbest
--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseKifizet_c3_a9sM_c3_b3dja#msg20060828162016-0500@webni.innen.hu