A jól körülhatárolható csoport nagy része sajna nem a keresőoptimalizálás mint szolgáltatás potenciális vevője, hanem a versenyben érdekelt, vagy az iránt érdeklődő internetező.
Ráadásul a versenyző lapok többsége nem kínál optimalizálási szolgáltatást, tehát üzletileg nincs is mit nyerniük az egésszel.
Beleolvastam egy-két ilyen weboldalba, tök érdektelenek, vagyis még az is valószínűtlen, hogy ez alapján olvasót szerezzenek.
Kivételt éppen ez az oldal jelent. Feltételezem, tudatos stratégia, hogy a versenyben induló lapodat olvasmányossá és hasznossá teszed, hiszen hosszú távon (decemberig) vélhetően többen fognak egy ilyen weblapra linkelni, mint a rengeteg marhaságra.
--
forwarded from http://webni.innen.hu/Pillang_c3_b3sz_c3_adv#msg20060808015703-0500@webni.innen.hu