kedd, augusztus 15, 2006

[Adsense technikai problémák] Csatornák

Sziasztok,
Gondoltam kipróbálom ezt a lehetőséget is, így újra legeneráltam magamnak az Adsense kódjaimat, rögtön előtte létrehoztam melléjük egy-egy csatornát is hozzárendeltem, kivéve a főoldali nagy felhőkarcolót...
Az a gondom, hogy álltalában minden századik lapletöltésre jut nálam egy kattintás, de ma csak 800-ból 1, és mondanom sem kell, ez pont a felhőkarcolóra jutott.
Így felmerült bennem, hogy talán valamit rosszul csináltam, ha ezt egyáltalán el lehet rontani.
Ha valakinek ilyenirányú tapasztalata lenne és megosztaná velem, annak nagyon örülnék.
Illetve még piszkál az is, hogy ha PHP kódot írok az adsense URL csajornájába (PHP-nuke-ot használok), akkor az mennyire lesz működőképes.
Egyáltalán az adsense képes ezeket a linkeket követni?
Esetleg ha dinamikus (azthiszem ez a jó szó rá) linket rendelek az URL csatornához, akkor azt tudja e értelmezni a rendszer?(Ez valamilyen modul esetén lenne jó)
Egyébként ha már ennyire belejöttem... , elkezdtem kulcsszavakra optimalizálni az oldalt, de nagyon kéne egy KEYWORD tool. Mielőtt felhördülne valaki, természetesen nem ingyen, és nem is muszály illegálban, esetleg megvehetnénk felesben egyet a netről (Keyword Elite - szerintem ígéretes), és mondjuk utána használhatnánk egy gépen :).

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdsenseTechnikaiProbl_c3_a9m_c3_a1k#msg20060815150229-0500@webni.innen.hu