csütörtök, augusztus 17, 2006

[Adsense technikai problémák] Csatornák


Amikor generáltam a kódot, előtte létrehoztam egy csatornát (semmi URL), és hozzárendeltem. Működik, számolja a kattintásokat.
Tehát az ilyen "oldalam.hu/valami.php?modulom=forum...." címeket nem képes értelmezni a robot?
Akkor talán ezért van, hogy akármilyen kulcsszavat rakok a főoldalra,
a jobb oldali blokkom töretlenül csak csengőhangokat hírdet.
Azért lett furcsa, mert a cikkeimnél, a sablonba a kódot HTML formában adtam meg, ott egy nap után már releváns hirdetéseket jelentetett meg.
Egyébként tegnap írtam az Adsense-nek ezügyben, de ezek szerint ez a gond. Mind1, ha kapok választ írok róla egy összefoglalót.

Köszönöm
Hope
--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdsenseTechnikaiProbl_c3_a9m_c3_a1k#msg20060817040821-0500@webni.innen.hu