kedd, augusztus 05, 2008

[Stopszó] Eddig próbálkoztam, nem értem, jöjjenek a tpasztaltabbak

Szép estét!
Közben sikerült :) regisztálnom. Tudom, hogy ez az oldal alapvetően a keresőoptimalizálásról és az Adsense-ről szól. De egy "ismeretterjesztő" blogot írok kezdő internet/számítógépfelhasználóknak. Leginkább nőknek. De ez utóbbi mellékes. Készítettem az olvasóimnak egy ingyenes anyagot a különféle keresőkről, mert hallom, tudom, azt sem tudják sokan, mit hol érdemes keresni. Ennek folytatása egy anyag, amit most készítek a Google-ról. Azoknak íródik, akiknek még a logikai operátor is kínai. Ebben szépen leírtam, hogy amennyiben olyasmire szeretne keresni, amiben "tiltott" szó van, tegye szépen "..." közé. Mert ezek a dolgok elméletileg tényleg így kellene, hogy működjenek, de mégsem így működnek. Ha el tudnád magyarázni az okát, illetve, hogy jól értem-e az okát, amint írtam az előzőekben. Ugyanis csak akkor tudok egyszerűen megfogalmazni valamit mások számára, ha én magam értem, mégha bonyolult is.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Stopsz_c3_b3#msg20080805165609-0400@webni.innen.hu