hétfő, augusztus 11, 2008

[AdSense számla letiltása] Fellebbezés

Sziasztok!
Engem is kivágtak a szokásos indolkással. Csalás nem követtem el, eddig két kifizetett, beváltott csekkem volt, a hamrmadik lett volna esedékes. Majdnem egy éve vagyok tag. Fellebbezést küldtem, de nem jött válasz... már 4 munkanapja történt ez. a megfelelő online űrlapon küldtem, és ez volt az első kitiltásom. Most küldtem nekik még egy mailt, hogy legalább azt mondják meg, megjött-e. Ez két napja volt, arra sincs válasz...

Szerintetek ez mint jelent? Úgy olvastam, pár órán belül el szokták bírálni - vagy inkább elutasítani - a fellebbet. Volt már itt olyan, akinek elfogadták? Szerintetek most mi legyen? Az eredményig nem akarom leszedni az egységeket... Egy kis esély még csak van :)

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdSenseSz_c3_a1mlaLetilt_c3_a1sa#msg20080811071841-0400@webni.innen.hu