kedd, augusztus 05, 2008

[Keresőoptimalizálás] re: Kipukkadt a SEO lufi?

Nem becsülöm le a farmereiteket, csupán arról az egyszerű tényről van szó, hogy egy bevezetett márka azért sokat számít a találati rangsorokban is: hallottam már / ismerős / inkább bízom benne / inkább kattintok. Szóval ha farmerre keresek és látom, hogy Levi's, akkor az nagy előnnyel indul: ha 10. lenne, lehet akkor is összemérhető lenne a rá "leadott" kattintás a tiedéivel.
És azt kell mondanom, hogy de, nekem azért látszott a találatokból (először meg sem néztem az oldalad, ogy ne befolyásoljon), hogy ez valószínűleg egy online farmerbolt lehet, ahol pl. nem fogok választ kapni a arra, hogy mi az idei farmerdivat. Ez persze egyáltalán nem baj, csak számold hozzá, hogy nem minden farmerre kereső látogatót tudsz kiszolgálni még :)
Azért én hiszek benne, hogy a találati rangsorok kivonatának pontosan azt kell tükröznie, ami majd az oldalon fogja várni a felhasználót, szóval én olyanokkal nem kecsegtetném a látogatót, ami nincs is az oldaladon.
Egyébként szívesen válaszoltam, érdekes kérdést vetettél fel, melynek megválaszolása során én is gazdagodtam :)

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Keres_c5_91optimaliz_c3_a1l_c3_a1s#msg20080805111410-0400@webni.innen.hu