vasárnap, augusztus 31, 2008

[Nem jelenik meg az AdWords hirdetés] JóÖreg...

Ahogy megígértem...A Fcaeoobk-os hirdetés nem jött össze, ugyanis a számlán(Visa) kell, hogy legyen egy bizonyos összeg, amivel el lehet kezdeni a folyamatot-ez nem volt.Mivel a kártyám nem kredit kártya és 50dollártól nem voltam hajlandó többet rááldozni, így elsőre, ezért az AdWords-ot választottam.Megpróbáltam a lehető legtöbb, de mégsem a témahoz 100%-ban kapcsolódó kulcsszavakat beilleszteni meg is lett az eredménye, 2 aktív nap után kb. 2000 megjelenés és kerek 1 kattintás érkezet, regisztrált felhasználók 0...Jött az ötlet, populáris kulcsszavak(+kulcsszó szűrő), számomra nagy, 1dollár CPC, és íme 2nap után 66000 megjelenés 42 klikkel 25dollár költséggel 2 regisztrált felhasználó és az AdSense-ből befolyt 0,20 pénz!...A leszűrt tanulság, hogy "....-ból nem lehet várat építeni!" és komolyan be kell fektetni, legalább 200pénzt, és még így is keveset mondtam.A shutterstock és egyéb nagy halak a licit szerint 50 dollár cpc-vel és napi kb 2000dollárral hirdet, igaz, mindenhol ott van!
Majd elmesélem a következő kampányt is, ha úgydöntök, hogy indítok....Üdv, Lóránt

--
forwarded from http://webni.innen.hu/NemJelenikMegAzAdWordsHirdet_c3_a9s#msg20080831144923-0400@webni.innen.hu