kedd, augusztus 05, 2008

[Keresőoptimalizálás] re: Kipukkadt a SEO lufi?

Akkor nagyon egyszerűen összefoglalhatjuk: amit felvettem, és más megerősítette: azért van jóval kevesebb átkattintás, mint amit a számok "ígérnek", mert a farmernadrág számánál mindent figyelembe vesz (farmernadrág képek, farmernadrág webáruház), amit beírtak, és azért van nálam is sok kulcsszóra jóval kevesebb, ahol első vagyok. Erre én is kiváncsi voltam egy ideje. De ezt az illesztés típusa opciót nem találom, bárhogy is nézem, de itt leírja: adwords.google.com/support/bin/answer.py?answer=6100 hogy idézőjelbe, vagy szögletes zárójelbe kell tenni, a kívánt eredmény elérése érdekében (igaz, így nekem soha nem ad számokat, mindig: nincs elegendő adat).

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Keres_c5_91optimaliz_c3_a1l_c3_a1s#msg20080805153514-0400@webni.innen.hu