kedd, augusztus 05, 2008

[Keresőoptimalizálás] Farmernadrág

Összefoglalva: köszönöm a hozzáértő és jószándékú válaszokat. Az a tapasztalatom, hogy a Description mezőt megváltoztathatom anélkül, hogy hátrébb sorolna a Google, a Title-tal azonban nem árt vigyázni.

Mindazonáltal megpróbálom összhangba hozni - vagyis érdekesebbé tenni - de úgy, hogy a kecske is jóllakjon és a káposzta is megmaradjon.

Más: jogos a kritika, honnan tudnák a látogatók, hogy XY örök érték. Nekem az, mert XY 20 éves és többünknek van ugyanennyi idős farmernadrágunk és el nem cserélnénk, de ezt tudni kellene vhogy kommunikálni a potenciális vásárlók felé.

A "különleges méretek specialistája" tényleg lehet akár pejoratív is, pedig azt akartam tudatni, hogy picurka és óriás is kap magára cuccot nálunk. Visszaállok a kedvencemre: "a mesebeli Borsszem Jankó és az óriás Fanyűvő is talál magára farmer nálunk" - ez Adwords hirdetésként is az egyik legjobb árat produkálta.

A "világszínvonalú termék, hazai árak" pedig frankón igaz - bár lehet, hogy nem túl szerencsés, ezért ezt is lecserélem.

A kattintások növekedéséról - vagy csökkenéséről :-( - pedig beszámolok, ha nem zavarlak vele Titeket. Köszönöm: Cybernagyi

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Keres_c5_91optimaliz_c3_a1l_c3_a1s#msg20080806014356-0400@webni.innen.hu