péntek, szeptember 14, 2007

[AdWords] Re:

Igen, ez így van. Gondolj bele: ha pl. valaki rákeres egy kulcsszóra a Google-ben, és az adott kulcsszó szerepel a hirdetésedben (különösen a hirdetés címsorában), akkor a kérdéses kulcsszó a hirdetéseden belül kövér betűkkel jelenik meg. Ettől pedig feltűnőbb lesz a hirdetésed, amitől gyakrabban kattintanak, ezáltal kevesebbet kell fizessél egy kattintásért.
Azt, hogy mitől tudna jobb lenni a hirdetésed, nem lehet megmondani a kampányaid ismerete nélkül. Mindenesetre a https://adwords.google.com/support/bin/static.py?page=tips.html weboldalon elég sok hasznos tanácsot találsz a kampányaid optimalizálásával kapcsolatban. Egy a lényeg: világos, érthető, cselekvésre (kattintásra) ösztönző szövegeid legyenek. Csinálj többfajta hirdetési szöveg verziót, és állítsd be, hogy optimalizálja az egyes variácók megjelenését a rendszer. Mondjuk szerintem [Konverzió]követés nélkül gyakorlatilag nem lehet optimalizálni egy kampányt, de ha nálad tényleg az a probléma, hogy gyakran nem jelennek meg a hirdetéseid a magas összegek miatt, akkor ez még alapproblémának számít.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdWords#msg20070914134136-0400@webni.innen.hu