péntek, szeptember 21, 2007

[Figyelmeztetés kártékony oldalakra] Re: Hideghívás

Én tudatos fogyasztónak gondolom magam, ezért ha kell valami, akkor megkeresem. Ebből kifolyólag nem szoktam szeretni, amikor hívogatnak. Érdekes mód a legtöbb ilyet az általam használt bankok meg mobilosok csinálnak. Sok számít azon, hogy milyen szöveggel rontanak rám: amikor pl. a számlámat évek óta vezető CIB Bank felhívott, hogy mekkora nagy becsben tartanak, mint ügyfelet, úgyhogy csak itt csak most felajánlanak valami hitelkártyát ekkora meg akkora kerettel, nos akkor szépen megkértem őket, ha már ennyire becsben tartanak, akkor húzzanak le a listájukról, és ne rabolják az időmet többet. A vodafone meg azért hívott egyszer, hogy rábeszéljen egy olyan szolgáltatásra, amit már vagy két hónapja használtam. Megjegyeztem a hölgynek, hogy nem valami tuti a CRM rendszerük, de kiderült, hogy azt sem tudja, hogy mi az, ők csak egy külsős cég, aki a vodától kapott lista alapján hívogatnak embereket...

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Figyelmeztet_c3_a9sK_c3_a1rt_c3_a9konyOldalakra#msg20070921131237-0400@webni.innen.hu