kedd, szeptember 18, 2007

[AdWords] 1. Kerüld a képes hirdetést!

Kipróbáltam a képes hirdetéseket. Katasztrofális.

Van jópár olyan Adsense-partneroldal, ahová értelmes hirdetést egyszerűen nem nagyon lehet kitenni, mert semmi kézzelfogható témája nincs az oldalnak. Ezek tipikusan közösségi oldalak, jópofizós interaktív online játszadozások, videók, személyes profil-oldalak, meg hasonlók, telenyomva Adsense-szel.

Mivel semmilyen konkrét téma nem kapcsolódik ezekhez az oldalakhoz, a Google kapva kap az alkalmon, hogy egy balek szeretne képes hirdetéseket is futtatni.

Bár a hirdetés jól behatárolt szakmai témájú, mégis elkezd ezeken a hirdetési szempontból értéktelen, szemét-oldalakon futni ezerrel. A sok unatkozó ember meg, aki az ilyen szájtokat látogatja, rákattintgat, mert úgysincs jobb dolga, főleg ha elég figyelemfelkeltő a banner.

Az így szerzett kattintások értéke üzletileg nulla. Zéró. Egy hatalmas nagy semmi.

De a napi Adwords-kiadásod úgy megugrik egyik napról a másikra, hogy csak nézel.

Úgyhogy hacsak nem pont ez az unatkozó-hülyegyerek (illetve unatkozó-hülyefelnőtt) kategória a célcsoportod, a képes hirdetést messze-messze kerüld el.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdWords#msg20070918125046-0400@webni.innen.hu