vasárnap, szeptember 16, 2007

[Percek alatt indexel a Google?] jójó

Na, zárjuk már le ezt a sitemap témát, ill. ezt a részét. Nem a sitemap generálásáról és az én hülyeségemről szerettem volna írni az előbb, hanem arról, hogy a rossz sitemap-nek, rossz oldallátogatás lett az eredménye, és a sitemap törlésével ez megszünt. Tehát fontosabbnak tartotta a Google a sitemap tartalmát mint a domain-en valóban létező oldalt és annak tartalmát. Ezt furcsálltam és (tudom megint az én tudatlanságom) ezért töröltem, mert több esetben tapasztaltam, hogy minden rendben ment, jó helyezések, találatok sitemap nélkül is, gondoltam javítok ezen még valamit... és rontottam.
Tehát a sz*r szájtmepet nem tudja kijavítani egy f*sza pl. index.php, akkor meg ha ilyen hülye az ember fia... szóval én úgy döntöttem nyomom fel a tartalmat, optimalizálok, csak nem halálos a szájtmep hiánya.
De, hogy a topic tartalmához is írjak valamit, volt már nekem is másfél napos oldal a cache-ben! (szájtmep nélkül :))

--
forwarded from http://webni.innen.hu/PercekAlattIndexelAGoogle#msg20070916134515-0400@webni.innen.hu