vasárnap, szeptember 16, 2007

[Percek alatt indexel a Google?] rererere

A probléma ott kezdődik, hogy felajánl ilyen lehetőségeket. Nekem eszembe sem jutna, hogy ilyenekkel én szabályzom, ő adja magát, hogy tessék itt van! Amúgy pl. csak magamból kiindulva (tudom a Google egy kissé nagyobb és áttekinthetetlenebb), semmi olyan funkciót nem jelenítenék meg egy weboldalon amiről nem tudom biztosan, hogy azt is nyújtja amiért oda teszem. Az biztos, hogy nem volt ott olyan fájl ami benne volt a sitemapban (régen volt, igen), mert először az jutott eszembe, hogy ott felejtettem, de nem. Persze lehet, hogy valami beállítási gond volt, pl. az előző állapotot is olvasta valahonnan vagy a cache-ből?... bár ez hülyeség, de rossz volt az biztos. A lényeg, hogy ezt azért írtam, mert én úgy gondoltam, hogy az oldalakat nézi a Google függetlenül a sitemaptól, azt max. hamarabb találja meg, de ezek szerint van itt valami olyasmi, hogy ha az van akkor feltételezi, hogy helyes és aktuális és akkor az inkább számít. Hátrányom szerintem nem nagyon származhat a hiányából (nagy). Az pedig egész biztos, hogy én hibáztam, de csak ott, hogy nem néztem bele a sitemapba, másban nem.... talán még abban, hogy nem kapálok inkább, ott kevesebb a hibalehetőség és más nem ronthatja el csak én.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/PercekAlattIndexelAGoogle#msg20070916121813-0400@webni.innen.hu