vasárnap, szeptember 16, 2007

[Percek alatt indexel a Google?] reregond

Kösz! Tulajdonképpen teljesen kezdek leszokni (talán ez volt az utolsó?) a Google eszközökről, meg mindenféle ajánlásaikról.
A GsiteCrawler, ha jól írtam le, szerepel valahol mint ajánlott sitemap generáló. Én marha használtam egyszer-kétszer és nem néztem bele abba, amit csinált. Hát... minntha nem is az én weboldalamról készítette volna! Durván hiányos és teljesen felesleges dolgok voltak a fájlban és olyanok is amik már nem is léteztek. A Google ugyebár ajánlja a gyorsabb feltérképezés érdekében a sitemapot. Mint rájöttem ezzel kezdi és néha (ha egyáltalán) eljut az indexelendő (kesselendő) fájlhoz. Namost ugye ez hibás volt és... a többi érthető. Tehát sitemap letörölve, minden Google "segítség" leállítva (analitics is), ez maradt - tehát félreértésből - ,amiről kérdeztem. Ez is leállítva. Keresgélj csak Google! én nem segítek neked, mert eddig semmi hasznom nem volt belőle.


--
forwarded from http://webni.innen.hu/PercekAlattIndexelAGoogle#msg20070916111105-0400@webni.innen.hu