szerda, szeptember 19, 2007

[Figyelmeztetés kártékony oldalakra] Címlistát árulni büntetendő, nem? De.

Szerintem ez megér egy misét. Kaptam egy spamet. Ez még önmagában semmit se tesz, de gondosan kimásoltam a linket, és beírtam a címsorba, gondoltam csak megnézem mi ez az oldal. Megnéztem, és akkor látom, hogy címlistákkal kereskedik. Ha jól tudom, az e-mail cím, személyes adat, amellyel ha valaki kereskedik, olyan mintha az emberek lakcímével kereskedne.

Az ilyeneket én úgy megbüntetném! Ezért van rengeteg spam. Mert nem elég hogy küldözgetik, még eli adják. És a poén hogy a tudatlan nép, meg is veszi.

És még nagyobb poén hogy az ilyenre van törvény, csakhát a végrehajás nem akaródzik működni.

Mivel részemről jobb büntetést nem tudok, csak azt ha itt közzéteszem a linket, ahol az esettel találkoztam.

marketingforras.com/index-4.php Lehet hogy a negatív PR is reklám, ha úgy gondood akkor töröld ki a linket. de legalább jó pár hozzáértő ember megkapta e-mailben, hogy ezt az oldalt kerüljétek!

Utálom a sok spammert.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Figyelmeztet_c3_a9sK_c3_a1rt_c3_a9konyOldalakra#msg20070919174909-0400@webni.innen.hu