szerda, március 28, 2007

[Pay-per-action alapú hirdetések] Szerintem jó az ötlet - tapasztalat

"Szerintem jó az ötlet - tapasztalat: Ez egy marketing szöveg...."

Ne haragudj, ez akkor lenne marketing szöveg, ha belinkeltem volna egy oldalam, vagy egy program oldalát a saját azonosítommal, stb. mivel én ilyet nem tettem, ez nem marketing célú hozzászólás volt, hanem a saját véleményem, illetve tapasztalatom.

Ahhoz hogy eredményesen vizsgázzon ez a pay per click rendszer a magyar weben, az elektronikus fizetésnek kell elsősorban fejlődnie, mert akkor az igazi az online üzlet, ha azonnal online lehet döntéseket hozni és fizetni.

A mostani emelt díjas sms nem túl jó megoldás, mert a telefonos cégek lenyúlják a bevétel javát, ha esetleg adózol is még és kifizetsz mindent, nem sokminden marad... virtuális számlákat, meg szerintem magyar cég még egyáltalán nem vezet, bankkártyával meg nem sok helyen lehet fizetni. Szerintem az utalja át, meg a postaköltséget is és akkor mi majd küldjük... az minden, csak nem felhasználóbarát.

Én most arra gondolok, hogy pl. eszembe jut, hogy a haveromat fel akarom hívni Amerikában, megnézem mennyi a telefon díja, látom, hogy sok, rákeresek a neten, látom hogy pl. a Skype olcsóbb. Ha nem lenne fent letöltöm és telepítem, bankkártyával 3 perc alatt feltöltöm az egyenleget (magyar kártyákkal is megy) és az egész nem tartott tovább 10 percnél és megvalósult a vásárlás!!!
Ami a ráadás, hogy ezzel mindenki jól járt. Nekem olcsóbb a beszélgetés, a Skype bevételhez jutott, a hirdető cég szintén, a megjelenítő webmaster szintúgy.

Csak mint példa említettem, semmi közöm a Skype -hoz.

Ugyanez, ha akarsz egy tk-s domain nevet, 10 perc alatt ki is fizetted és meg is van.

Én ezt hiányolom egyenlőre a magyar weben. A bankok a kártyás fizetésért még nagyon le akarják nyúlni a cégeket, a felhasználók meg csak lassan barátkoznak a gondolattal, hogy használják a bankkártyájukat, vagy nyissanak virtuális számlát és ez nem kedvez az online üzletnek.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/PayPerActionAlap_c3_baHirdet_c3_a9sek#msg20070328044549-0400@webni.innen.hu