vasárnap, március 25, 2007

[Pay-per-action alapú hirdetések] Re: Re: Nem szeretem...

Ez csak a logika. Én negatív tapasztalatból írtam, amit írtam. Angol nyelvű oldalon, jó Google találatokkal, releváns hirdetésekkel nem jött az eredmény. A klikkelésekkel nem volt gond, de a bevétel elmaradt. Nem kezdem el leírni történetemet és kívánom, hogy neked és másoknak jobb tapasztalatai legyenek, de ne legyél ennyire optimista. Akik járatosak a dologban talán érzékelték, hogy ebben a hirdetési formában az utóbbi időben a Jambából lehetett kihozni viszonylag jó pénzt, de mára már túl sok az ellenérzés vele kapcsolatban. Annyit azért leírok (mert közben felidegesítettem magam), hogy neked is kétségeid lesznek, ha pl. egy utazási oldalon "Hotel" (több hotel összesen) hirdetésre 1500 klikkelés után sincs egy konverzió sem! Te meg hüje fejjel kint hagyod a hirdetéseket, mert nem akarod elhinni és bízol benne, hogy csak valamiféle átfutási idő miatt nem látsz még 1 eurót sem a számládon.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/PayPerActionAlap_c3_baHirdet_c3_a9sek#msg20070325092001-0400@webni.innen.hu