vasárnap, március 25, 2007

[Pay-per-action alapú hirdetések] Nem szeretem...

az ilyen rendszereket. Én már vettem részt ilyenben. Rengeteg reklám megjelenés, rengeteg klikk a hirdetésre, lóvé meg alig. Mintha én tehetnék arról, hogy egy jó reklámra rákattint az ügyfél, aztán nem vásárol semmit, mert kiderül, hogy nincs ott az elvárt tartalom. Közben dolgozik a reklám közvetítő rendszere, dolgozik a megjelenítő, és alig valami lóvéért felfuttatjuk (bevisszuk a köztudatba) a hirdető márkanevét, növelve annak üzleti értékét. Én megértem a piac alakulását, de nem tartom korrektnek ezt a hirdetési formát és nem is fogok résztvenni benne. Ha valaki hirdetni szeretne, akkor hirdessen, de ne engem tegyen felelőssé azért, hogy amit kínál a kutyának sem kell.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/PayPerActionAlap_c3_baHirdet_c3_a9sek#msg20070325063756-0400@webni.innen.hu