szerda, március 28, 2007

[Keresőoptimalizálás] érdekes tapasztalat

Létrehoztam egy oldalt, 1 fő kulcsszóra optimalizálva, az oldalon belüli keresőoptimalizáló dolgokat mind megcsináltam, persze ügyelve, hogy ne vigyem túlzásba (van rendes mennyiségű egyedi szöveg, title, meta, strong, em, h1-h2 tagek, alt tagek a kulcsszóval, stb.), majd elkezdtem a link építést is, ennek egyik eleme volt, hogy összedobtam egy blogot az egyik ingyenes blog szolgáltatónál, amire posztoltam egy pár soros bejegyzést az adott kulcsszóról, linkkel az eredeti oldalamra. Nos, minden jól is zajlott, az oldalam korrekt helyen van a Google-ban, ami viszont meglepett, hogy a blog oldal, amit azért nem igazán optimalizáltam túlzottan, és linkeket se irányítottam rá (csak egyet, hogy beindexelje a google) még jobb helyet kapott a találatok között... Szerintetek mi ennek az oka? Két új oldal (bár az eredeti oldalam nem is teljesen új, a domain 5 éves...), egy adott kulcsszóról szól, az egyik sokkal jobban lett optimalizálva, mégis az van rosszabb helyen... Van akkor egyáltalán jelentősége a keresőoptimalizálásnak? Vagy ekkora respektje van a blogoknak?

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Keres_c5_91optimaliz_c3_a1l_c3_a1s#msg20070328075212-0400@webni.innen.hu