szombat, március 31, 2007

[Hirdetési bevételek visszaesése] 5letem van

Nem, de az oldalas hirdetések foglalják a helyet az olyan hirdetésektől akik kattintásra fizetnek. A lényeg, hogy amíg a releváns hirdetésekre való kattintás alacsony látogatottságnál is jól jövedelmez (a relevánsságának köszönhetően - jó magyarosan), addig pl. napi 200 látogatóval már nyilván nem lehet hozni ezt az eredményt. És a hirdetők rá fognak jönni, hogy jobban járnak így, mert a látogatottság alapján kevesebbet kell fizetniük, ők választják ki a szájtokat, tehát ugyanúgy meg lesz az átkattintási arány. Fejlődik a piac uraim és itt az egyetlen cél a hirdetők kiszolgálása. Mivel lassan megérkeztek az ugyanilyen elven működő versenytársak, a Google lépett (vagy a hirdetők okosodtak nem véletlenül). Persze mindez csak elmélet a meglévő információkból.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Hirdet_c3_a9siBev_c3_a9telekVisszaes_c3_a9se#msg20070331080635-0400@webni.innen.hu