hétfő, március 26, 2007

[Pay-per-action alapú hirdetések] Hirdetői oldalról megint más

Helló!

Szerintem az internet információ szerzésben verhetetlenül egyszerű.
És ugye erre tettük rá a jól az oldalakba olvadó reklámokat.
Néha szerintem már az egyszerű felhasználó nem is tudja mire kattint, hirdetésre vagy tartalomra!
Ezért Én személy szerint már nem hirdetek az AdWords-ben mert olyan oldalakról jöttek a látogatók, hogy azt én már csalásnak tartottam.

Szóval a sok klikk és kevés vásárló, az információ szerzésnek köszönhető szerintem.
Nekem van napi 600 egyedi látogatom, és kb. 10 goal-ra futóm, és 3 konkrét üzletem.
AdWords-el ez felment napi 1000 látogatóra a többi meg mondjuk 11 és 4.

Nem vagyok nagy cég, úgy hogy nem tudom máshol mennyi a konverzíó.
De túl sokba kerül az AdWords, marad az OFFline világ, és az OFFline média. :-(
(Meg persze a legjobb, a "szájhagyomány útján terjedek" módszer. :-)

WebTrader

--
forwarded from http://webni.innen.hu/PayPerActionAlap_c3_baHirdet_c3_a9sek#msg20070326133312-0400@webni.innen.hu