szerda, március 28, 2007

[Pay-per-action alapú hirdetések] egyetértünk

Asszem mi a főbb részletekben azért mégiscsak egyetértünk:)

Én nem akarok senkire semmit rátukmálni, de azt elárulom, hogy dolgozni nem járok, az internetezésből tartom fent magam, egyenlőre egyre jobban megy:) Vannak működőképes partnerprogramok, de nem mindig és mindet hirdetik meg nyilvánosan. Zsebből zsebbe megy, a megegyezés alapján, minden huzavona nélkül, a kölcsönös "érdekek egyezése" miatt mködik. Nem feltétlen kell mindig valamelyik multit megtömni pénzzel. Tény az is, hogy a bevételek majdnem felét az AdSense biztosítja, de én olyan vagyok, hogy minden lehetőséget kipróbálok, ha jó használom, ha nem hagyom. Mindezt azért, hogy ha egyszer valamiért kiraknának az AdSense -ből, ne maradjak elárvultan, hirdetők nélkül.

Szerintem az a legfontosabb, és ebben a Google -nek igaza van, hogy olyan oldalakat kell csinálni, amelyek valóban értékes felhasználói élményeket nyújtanak. Ha nagyon jó az oldal, sokan nézik, akkor a hirdetőkkel se lesz baj.

Ha a Google csinál pay per action -t, az valszeg jó lesz, mert szerintem is jó dolgokat szoktak csinálni:)
Az, hogy én teszek egy próbát vele az biztos:)

--
forwarded from http://webni.innen.hu/PayPerActionAlap_c3_baHirdet_c3_a9sek#msg20070328144327-0400@webni.innen.hu