kedd, március 27, 2007

[Magyar keresők piaci részesedése] Kiegészítő találat

Átnéztem a kiegészítő találataimat és az egyik szájtomnál 2040 db-ot találtam.
Az első ijedségem után rájöttem hogy teljesen jogos. Ezek mind régi lejárt, más elérési útak url-jei.
Egyik sem a jelenlegi állapotot hozza be.

Ez köszönhető a keresőbarát url képzőnek, ill. a weblapátalakításoknak.
Ahogy megfigyeltem a google folyamatosan figyeli az oldalon való átalakítást, módosítást, átszervezést és szépen komótosan korrigálja is és a végén a sallang kerül a kiegészítő tralálatokba.

Erre nagyon jó példa, hogy amikor tavaj márciusban áttértem a statikusról dinamikusra átirányitásokkal, előszőr az új oldalak új címét írta át és hosszú hónapok elteltével változtatta meg az url címet(az also zöldet) Még ma is van egy régi .htm refresh-ses fájlom amit nyílvántart, ezt onnan tudom, hogy nemrég kitöröltem és az Adsense accontban meg hiányolja.

Tehát szerintem nem okvetlen probléma ha bizonyos oldalak a kiegészítő találatok között vannak.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/MagyarKeres_c5_91kPiaciR_c3_a9szesed_c3_a9se#msg20070327160806-0400@webni.innen.hu