Szerintem, ha nem ezzel foglakozik valaki, csak mondjuk műszaki cikkeket akar eladni az Interneten, van rá pénze, hogy megfizesse a Kirowski-t, akkor nem fogja beírni a keresőbe azt, hogy kirowski, de még azt sem, hogy seo. Legegyszerűbb esetben azt, hogy látogatottság növelés, esetleg kereső optimalizálás, és amit ott talál azok küzül választ.
Jelen pillanatban nem található ott a Kirowski, tehát őket nem választja. Akkor újságban hirdetnek, vagy személyesen keresik meg az embereket, vagy hogy megy?
Egyébként ezt komolyan kérdezem, tényleg nem tudom.
Szerintem ez olyan mintha egy autókereskedő rozsdás ladával járna.
Azonkívűl marad a rábeszélős marketing, mert ugye bizonyítani nem tudja, hogy ért hozzá, a cégről meg miért kellett volna bárkinek hallani aki csak azt szeretné, hogy jöjjenek a vevők?
Az oldal pedig lehet (ebben lehet igazad), hogy fricska a szakmának: mi ezt is megtehetjük.
De én akkor sem értem.
A SEO, egyelőre csak keresőoptimalizáló berkeken belül reklám értékű, ha megkérdezném a feleségemet mi az, ő sem tudná, pedig arról hallott már, hogy többek között keresőoptimalizálással is foglalkozom.
Szerintem ami csak a szakmán belül számít nem nevezhető reklámnak.
Hülye példa, és például ehhez sem értek, de jöhetne nekem egy autószerelő racsniskulcs márkákkal, hogy ez azért jó, mert ezzel húztam meg... nem igazán érdekelne.
--
forwarded from http://webni.innen.hu/KirowskiSeony_c3_a1r2008Kamp_c3_a1nya#msg20080402133844-0400@webni.innen.hu