kedd, április 22, 2008

[Újraregisztrálás kizárás után?] RE: Vállalati kultúra

Sok igazság van abban, amit leírtatok, úgyhogy csak néhány finomítás jellegű észrevétel: kicsit hajlamosak vagyunk egy ilyen nagy céget is olykor-olykor antropomorfként képzelni, és emberi viselkedésmintákkal leírni: a helyzet szerintem itt annyiban egyszerűbb, hogy egy profitorientált cégről van szó, ami nem átall olyan dolgokon is spórolni, ami esetleg az ügyfelei néhány százalékánál kiverheti a biztosítékot. Főképp az AdSense esetében nyilván Ti is észrevettétek, hogy minden lehetséges eszközzel próbálják minimalizálni a rendszer fenntartásához szükséges élőmunka igényt: régebben is minden válaszlevelük aljában ott voltak az önproblémamegoldást promótáló linkek és lehetőségek (súgók, stb.), most meg már nem is lehet közvetlenül e-mail címre írni, csak űrlapon át. Ebben valószínű igen nagy szerepet játszik pl. az is, hogy egy relatív kis bevételt produkáló piacot támogatnak egy relatív magasabb ár- és bérszínvonallal rendelkező országból (Írország). Az (magyarországi) [Etarget]nél például előfordul, hogy ők felhívnak telefonon, mindjárt a regisztráció után, hogy rákérdezzenek, nincs-e valami kérdésed, míg az AdWords-nél azért ugyanennek a bekövetkeztéhez jóval több időnek és pénznek kell eltelnie/elköltődnie.


--
forwarded from http://webni.innen.hu/X_c3_9ajraregisztr_c3_a1l_c3_a1sKiz_c3_a1r_c3_a1sUt_c3_a1n#msg20080422050242-0400@webni.innen.hu