hétfő, április 28, 2008

[Te mennyit keresel?] Re: vélemény

Azért én azzal vitatkoznék, hogy a Google arrafelé tendál, hogy felverje az árakat. Az [Etarget] például sokkal többet tesz ennek érdekében a maga 20 forintos minimumlicitjével :) A Quality Score pedig igazad van, megér egy hosszabb misét, úgyhogy azt én nem keverném bele ebbe az eszmecserébe, mert csak fölöslegesen elbonyolítjuk a dolgot.

Igazad van, hogy látszólag az AdWords esetében nincsen piaci nyomás, azonban, ha belegondolsz, akkor de:az AdSense hálózatban megjelenő és a Google oldalain megjelenő hirdetések a hirdetőknél ugyanis egymás versenytársai: ott hirdetek, amelyik hatékonyabb: ha olcsóbb a tartalmi hálózaton hirdetni, akkor ott megy el a keret nagy része. A másik tényező (ami összefüggésben van a Quality Score-vel), hogy ha az általad említett esetben 2 forintért lehetne hirdetni a Google keresőfelületén, akkor ott számtalan rossz minőségű hirdetés jelenhetne meg (rossz minőségű weboldalakra, gagyi szolgáltatásokra mutató), például mobil csengőhangok majd' minden találati rangsorban.

Igenis, lehet hirdetni két forintért: a tartalmi hálózaton — És pont ezért lehet az, hogy panaszkodik egy hirdetésmegjelenítő :)


--
forwarded from http://webni.innen.hu/TeMennyitKeresel#msg20080428052055-0400@webni.innen.hu