hétfő, április 28, 2008

[Interneteurope] interneteuropa-interneteurope stb...

Én 2 éve veszem igénybe, illetve többnyire csak fizetek ezért a "szolgáltatásért". Elötte egy debreceni szolgáltatónál voltam 1 évig, azt hittem náluk trehányabb szolgáltató nem létezhet, tévedtem.
A legváratlanabb időszakokban nem tudok órákig belépni a postafiókomba, nem működik a weboldalam pl. most sem...!
Az lehet, hogy kedvesen el lehet beszélgetni az ügyfélszolgálattal, de én ezért inkább nem fizetnék ha lehet... Gondolkodom, hogy csinálok egy kis média publikálást a cégről, mert megérdemlik, és nagyon bosszant, hogy egyre több ilyen vállalkozással kell szembesülnöm "drága" hazánkban,
Üdv az olvasónak, egyenlőre:
papi

--
forwarded from http://webni.innen.hu/Interneteurope#msg20080428133214-0400@webni.innen.hu