hétfő, április 21, 2008

[Újraregisztrálás kizárás után?] Engem is.

Pár hónapja engem is kiraktak. Először 4 domainemet tiltottak le, mai napig nem tudom miért, aztán a számlámat. A domain tiltást angol nyelvű levelen közölték. Konkrét hiba nem volt írva csak, hogy olvassam el a szabályzatot. Volt pár iframe -s tartalmam azokra gondoltam, gyorsan javítottam is.
Aztán rá pár hétre megjött a számla zárolása is, máig nem tudom miért. Teljesen magyartalan, géplevél..Ezek szerint nem az iframe miatt...Meg sem kérdeztem tőlük, mert innen tudom, hogy nem válaszolnak úgysem.
A meglepő, hogy a számlám lévő sok-sok dollár még megjött, még a múlt hóhónapban is kaptam csekket, a februári 2-3 hétről.....
A saját véleményem az, hogy teljesen robotok végzik a levélküldéstől a zárolásig mindent, azért nem tudják ők sem.. Ennyire személytelen csak egy gép, egy program lehet...

--
forwarded from http://webni.innen.hu/X_c3_9ajraregisztr_c3_a1l_c3_a1sKiz_c3_a1r_c3_a1sUt_c3_a1n#msg20080421110351-0400@webni.innen.hu