hétfő, április 21, 2008

[Újraregisztrálás kizárás után?] A stílus maga a rendszer

Ha hibázunk, semmi baj, vállaltuk hogy betartjuk a szabályzatot, jogos a reakciójuk.
De a megoldás nem az amit csinálnak. A feléjük való bizalmat eljátszák ilyenekkel.
A korrekt megoldásnak határozott menetrendje kellene hogy legyen.
1 figyelmeztetés, url mellékelve, határidő az eltávolításra, és a figyelmeztető mail érkeztetése (mert ha nem is olvasom akkor hogyan tehetnék eleget).
2. portál kategória bevezetése, mert a törvények sem tesznek már felelőssé azért amit más követ el, és képtelen a portál üzemeltetője ellenőrizni (fórumok, stb.)Ezért más hibaelhárítási lehetőséget kell adni, időt, pontos meghatározásokat.
3. ha nem reagál az üzemeltető a megadott url-ek javításával, vagy többszörös visszaeső, akkor jogos a tiltás.
4. a tiltás komoly károkat is okoz, mert nem csak a díjbevételtől esik el a portál, hanem a rengeteg befektetett munkája is kárbavész. Ez így lélektelen és inkorrekt.

Ha nyilvánosságra kerül egy ilyen típusú magatartás bármilyen üzletfélről akkor nagyon nagy kiszolgáltatottság kell ahoz hogy a kapcsolatot fenntartsa a gyengébbik fél. De szeretni nem fogja az erősebb partnert az biztos.

Semmivel nem kerülne többe egy korrekt rendszert kifejleszteniük, mert ez így elképesztő. Egyszerűen kitalálni sem tudnék ilyen dolgokat bármilyen üzleti kapcsolatot feltételezve.

Az automata üzenetek persze hasznosak egy határig, és tényleg van olyan probléma amit így is meg lehet oldani. De ez nem mentség az élőerős ügyfélszolgálat szükséges tevékenysége alól, és ezen költséget megtakarítani, nem korrekt.

Kár, a Goggle jobban indult, és egy remény volt más informatikai nagycégekkel szemben.
Nem az...


--
forwarded from http://webni.innen.hu/X_c3_9ajraregisztr_c3_a1l_c3_a1sKiz_c3_a1r_c3_a1sUt_c3_a1n#msg20080421132950-0400@webni.innen.hu