hétfő, április 21, 2008

[Újraregisztrálás kizárás után?] Megerősíthetem

Nekem is jött 72 órás email. Javítottam (töröltem) ami csak szóba jöhetett. Lesz*rták (elnézést Józsi), letiltották a domaint. Írtam nekik, válasz semmi. Később más ügyben végre levélváltás, gondoltam kihasználom az alkalmat és rákérdezek. Azóta válasz semmi. Nem mellesleg a bevételeim a domain letiltása óta harmadára-tízedére estek vissza. Sokáig le is vettem az Adsense hirdetéseket, majd nemrég visszatettem, de nevetséges összegek jönnek naponta, igazából nem is tudom miért nem veszem vissza le őket. Én egészem jól kihasználom az Etarget hirdetéseket és az Adnetworktől is több jön, mint a Guglitól. Érdekelne, hogy mások jártek e így? Mármint, hogy domain letiltás után a bevétel is visszaesett. Én arra gondolok, hogy ezek után problémás ügyfélnek tartanak és nem kirúgnak, hanem elveszik a kedvem az Adsense-től. Ha pedig mégsem megy el a kedvem, csak ők járnak jól, mert nem kell annyit fizetniük, mint másnak.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/X_c3_9ajraregisztr_c3_a1l_c3_a1sKiz_c3_a1r_c3_a1sUt_c3_a1n#msg20080421124700-0400@webni.innen.hu