A történet vége az lett, hogy csaknem pontosan 4 héttel az átutalás után (valamint a részemről elküldött két udvarias, aztán két dühös levelet követően) manuálisan jóváírták a pénzt a számlámon. Nem sokkal később pedig "megtalálták" az átutalást és jött róla a hivatalos angol nyelvű e-mail.
Kárpótlásul egy plusz-összeget is jóváírtak.
(Kisebb érdekesség, hogy - a velük folytatott, sajnálatosan kiterjedt levelezésem során - most először teljes névvel írta alá az ügyfélszolgálatos a levelet a totál komolytalan keresztneves aláírások helyett.)
"Egyebkent nalad is valtozott a szamlaszam, meg a szamlanev"
Szerintem mindenkinél. Lehet, hogy ez a váltás is közrejátszik a problémában. A korábbi számlaszámra utalt összeg legalábbis néhány nap alatt megjelent a hirdetési keretemben.
--
forwarded from http://webni.innen.hu/AdWordsFizet_c3_a9s_c3_a1tutal_c3_a1ssal#msg20071206174611-0500@webni.innen.hu