csütörtök, december 27, 2007

[Célzott online reklám - könyv] Re: Nekem nem kell

Nem, ez nem fizetett cikk, itt az objektivitás felette áll az én primér anyagi érdekeimnek. Hál'istennek megtehetem :).
Eddig egyébként senki sem keresett meg, hogy fizetne egy cikkért :), sőt még az ingyenes lehetőségekkel sem nagyon szoktak élni, lásd: [Keresőoptimalizálás és keresőmarketing ügynökségek]. Ez egy ilyen ország: sokan pénzt fizetnek azért az AdWords rendszer által, hogy szerepeljenek ezen az oldalon, de a felkínált teljesen ingyenes lehetőségről pedig nem szereznek tudomást, és/vagy nem élnek vele. (Arról nem is beszélve, hogy proaktíve, magától sem keresett meg senki, de erről -valamiért- nem is álmodtam. )

Egyébként meg szívesen adok helyt bármilyen terméknek / szolgáltatásnak, ami köthető az oldal témáihoz, a múltban is volt erre példa. Jelen esetben kaptam egy tiszteletpéldányt a könyvből, egyébként lehet, nem jutottam volna el oda, hogy elolvassam, mert nincs mindenre időm, így is több, mint egy hónapba telt, míg eljutottam eddig a bejegyzésig.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/C_c3_a9lzottOnlineRekl_c3_a1mK_c3_b6nyv#msg20071227035946-0500@webni.innen.hu