szombat, december 15, 2007

[Látogatottság csökkenése] help

Köszönöm szépen a választ és a segítséget! Nos, teljesen igazad van, nagy szamárság volt az ingyenes szolgáltató! Az a helyzet, hogy annak idején ezt tanácsolták, nekem pedig fogalmam sem volt az egészről. Ez ingyenes, akkor ez jó, gondoltam.. Először nem is vettem komolyan ezt az egészet, szépen lassan alakulgatott az oldal, töltögettem a képeket.. Ha most kezdeném, nem így tennék. Viszont hatalmas munka lenne egy saját domainnel mindent újra kezdeni. Pedig lehet, hogy ez lesz. Azt ne is mondjam, hogy ezt már egyszer megtettem, uw-ről fw-re költöztem. Akkor kellett volna saját tárhely, de már eső után köpönyeg.. Esetleg tudnál abban segíteni, hogy egy ilyen kaliberű oldal regisztrációja és éves díja mennyi és hol kell ezt megtenni?
A webmaster toolsba kapott üzenetben az áll, hogy a sitemap nem megfelelő. Ez miatt tűnt el az oldal, ez lehet a gond??? Mindenesetre töröltem a sitemap-et.
A linkjeim közt néha van olyan oldal, ami nem működik. Ez is jelenthet problémát?
Köszi! Tivadar www.mineraltivadar.fw.hu

--
forwarded from http://webni.innen.hu/L_c3_a1togatotts_c3_a1gCs_c3_b6kken_c3_a9se#msg20071215084541-0500@webni.innen.hu