kedd, december 18, 2007

[Csekkek beváltása] renéni

vagy a szmartprájszing kényszere...

más

A csekket először a CitiBankba vittem, ahol a pénztáros hölgy elmondott három lehetőséget. A legegyszerűbb az volt, hogy számlanyitás, 2 hónap várakozás, 30 dollár kezelési közltség. Hozzá tette, hogy "ez nálunk még igen gyerekcipőben jár".
100 éve minimum működik az Egyesült Államokban a csekk, azután jött minden egyéb amivel foglalkozik a drága hölgy. Szerintem egyszerűen semmit sem tud az egészről és le akart rázni. 300 méterrel arrébb van egy K&H bank. Ott a teminálnál lehet sorszámot kérni csekk eladásra/vásárlásra is. Vettem egyet, 20 perc, szó és kezelési költség nélkül azonnal kifizették. Ha nem lenne kicsit drágább az időm, vissza mentem volna a CitiBankba és elmondtam volna a hölgynek, hogy 300 méterrel arréb már felnőtt cipőben róják a nemzetközi pénzügyi utakat.

--
forwarded from http://webni.innen.hu/CsekkekBev_c3_a1lt_c3_a1sa#msg20071218091015-0500@webni.innen.hu