szombat, december 29, 2007

[Ingyenes webtárhely] Re: Miért nem jó a fizetett domain?

A silihost.hu, mint profi szolgáltató? Ejnye-bejnye, nem kéne butaságot beszélni. Fizetésképtelen tőke és munkaerő mentes csőcselék. Saját tapasztalat. Az oldalamon reklámoztak, barterben, a kb 3 milliós tétellel szemben azonban nem kaptam semmit, csak hihetetlenül süket kifogásokat, hogy miért is nem látom én a saját re-klámomat az ő oldalukon, míg nálam folyamatosan kint vannak. Én a megállapodásunknak megfelelően futtattam a kampányukat (8-10 ezer megjelenés/nap), amíg meg nem untam a folyamatos hazudozást és azt, hogy saját magamat járatom le, hogy ilyen bandával szóba állok. Sajnos sok ügyfelet is szerezhettek általam, mert igen magas kattintási aránya volt a bannerüknek. Sajnálom, hogy egyáltalán összetalálkoztam ezzel a ... ...
Messze, nagyon messze kerüljétek el őket!

--
forwarded from http://webni.innen.hu/IngyenesWebt_c3_a1rhely#msg20071229105648-0500@webni.innen.hu