... hogy a hirdető kiválasztja a témába vágó megjelenítő oldalt, így a hirdetése ugyanúgy releváns lesz a tartalomhoz képest, az átkattintási aránya ugyanolyan jó lesz, csak kevesebbe kerül neki, mely által a megjelenítő is kevesebbet és lassabban keres. Tyu-tyu-tyu szívattyú :( A Google-nek pedig nem érdeke engedélyezni a megjelenítőnek, hogy ő is válogathasson a hirdetői között. Értem ezalatt, hogy aki keveset akar fizetni a megjelenésért azt letiltani magadról. Persze itt is menni fog a licit, de az már soha nem lesz olyan jó, mint a pay/klikk. Ejj, magamnak is kívánom, hogy ne legyen igazam :) Két dolog jut eszembe csípőből. Ha ez elterjed a hirdetők körében és normálisak lesznek az árak (P/I), akkor be fognak szállni a nagy látogatottságú oldalak is. A másik, hogy ennek a hirdetési formának a terjedésével a MFA oldalaknak és az alacsony látogatottságú oldalaknak annyi.
--
forwarded from http://webni.innen.hu/PayPerImpressionAlap_c3_baHirdet_c3_a9s#msg20070402124646-0400@webni.innen.hu